Direktlänk till inlägg 13 september 2010

!!

Av Madelene Strömqvist - 13 september 2010 18:54

Tårarna bara rinner, jag vill att Agda ska slippa sin allergi så hon kan vara som vanligt igen :( Varför ska hon börja bli dålig igen!? Gud så jobbigt de är.

Som att denhär veckan inte sög ändå lixom ! Kommer gå åt helvete på onsdag med men de skiter jag i. Jaa vi får se vad veterinären säger imorgon igen.

Önskar jag hade mer ego i mig. Och jag önskar jag hade Pär här så jag hade nån att prata med, nån som jag kunde tröstat mig hos. Hoppas han ringer snart !

 

 

 
 
Ingen bild

Louise

13 september 2010 19:30

Stackars Agda och stackars dig. Men du vet att jag finns här i yttre perreferin. Och du vet en som gärna skulle hjälpa dig med Agda. Kram på dig nu!

Madelene Strömqvist

13 september 2010 19:44

Jaa de är sjukt jobbigt. De finns inte så mycket att hjälpa till med. Utan de som är är att jag eventuellt måste tabort henne, och de är så innihelvetes jobbigt att inse då hon är så himla lugn, snäll och go. men jag vill inte cortisonbehandla min lilla agda resten av hennes liv, och de är alternativet typ. Usch Usch!

 
Ingen bild

Louise

13 september 2010 19:48

Finns det ingen allergimedicin som till människor?Ta det lugnt med att besluta dig. Fråga nån fler veterinär. Det låter inte riktigt klokt det här.

Madelene Strömqvist

13 september 2010 20:01

Finns ett allergivaccin att framkalla som kostar några tusen, det hjälper på 1 tredjedel av alla hundar så 2 tredjedelar hjälper det inte alls. Veterinären sa att dom inte tror det är nån mening att ge henne de vaccinet för hon har allergi mot all pollen som finns. Och de andra är att cortisonbehandla mot dammkvalster och förrådskvalster och de tycker jag är samma sak som att ta livet ifrån hunden. dom blir uppsvällda, dricker mängder, kissar på sig, blir oroliga, förkortar hundens liv, försämrar immunförsvaret och massor! Har pratat med flera veterinärer dom säger samma. de man inte vill höra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards