Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Sova!?

Av Madelene Strömqvist - 12 september 2010 23:37

Funderar på att försöka gå och sova. Tankarna går på högvarv och dom flesta till våran lilla Agda :( Hon är ju allergisk mot all sorters pollen och förrådskvalster och har nu igen börjat bli dålig. I somras var hon riktigt dålig och nu börjar hon att vara orolig igen, kliar sig, hon protesterar när hon blir själv då hon blir ännu oroligare så hon vill tugga på saker, hon måste hela tiden hålla koll på allt och hon kan inte ligga ner och sova utan måste vandra runt runt runt. Känns så jobbigt för henne då man ser att hon inte är sig själv :( Hon vet ju inte vad hon ska göra när allt säkert känns konstigt för henne och hon inte mår bra :(

Allergivaccinet man kan framkalla hjälper på 1 tredjedel av hundarna, 2 tredjedelar hjälper det inte på. Och eftersom Agda har allergi mot så mycket kan det vara svårare att framkalla vaccinet så det hjälper henne :( Så troligast hjälper det ej!

Cortison kan hjälpa mot förrådskvalster men inte mot pollen eftersom de är all pollen. Att cortisonbehandla henne livet ut känns heller inte så roligt :(

Jaa jag tkr så synd om min älskade hund och vet varken ut eller in vad man ska ta sig till :( Kan ju säga att de kommer vara svårt att somna ikväll med alla tankar som snurrar kring detta. Min lilla lilla tjej, hon är så go och mysig och jag tycker verkligen inte att det är nå kul då hon ej mår bra!

Hoppas hon blir pigg igen.

 

                      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards