Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Hejsan :)

Av Madelene Strömqvist - 3 maj 2011 22:50

Jaa förra veckan var vi allihopa (utom malin, jocke o daniel) i fjällen :)

Så himla underbart det var att äntligen få komma dit igen ;)

Man har ju längtat så mkt :) Vi hade verkligen jättetrevligt och Kurt var som vanligt snäll och låg innanför jackan och mös på ;) Nova åkte kälke de var tydligen de roligaste :P Hon är för himla underbar min lilla tjej :)

Bruna o fina blev vi oxå :) Har även blivit godkänd på alla svenska b inlämningsuppgifter så bara slutprovet kvar nu då de finns ledig tid :) Och dom två första inlämningsuppgifterna i matte fick jag vg på ;) Så roligt :)

Tråkiga saker händer ju dagligen oxå! Finns endel som lever sina liv på lögner!

Men jag tycker dom kan hålla sig till sig själv och låta mig och min familj vara ifred! Idag har jag o Malin pluggat :) Efter det hämtade vi våra små skatter på dagis och åkte sedan ner till stan och handlade blommor hem :) Så ikväll har jag putsat fönster medans nova lekt med sina dockor o kollat på ibland ;) Sötnosan!! <3 Så sen har jag bytt lite gardiner och flyttat om blommor :) Blev så bra i fönstren nu! Min ena Orkideé har även börjat ge små knoppar :D Jag blev så himla tokglad då jag såg det! Nu kommer jag sitta varje dag o kolla om dom börjar blomma riktigt :D haha! Nu ska jag mysa ner mig i soffan o sen gå o sova! Min man kommer ju inte hem först inatt någon gång :/ Gud så tomt de är hemma utan han! Men jag har min underbara prinsessa ;) Och hon har lagt sig i mammas säng ^^, tro om jag ska vänta nån timme innan jag flyttar över henne till hennes säng så jag hinner snusa på hon lite :) Hon är ju de mysigaste i världen <3 Gud jag kom just på att jag missat typ hela bb :S Hur gick de till!? Äsch nu slutar jag skriva :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards