Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Madelene Strömqvist - 31 maj 2011 13:45

Igår blev de värsta gjort, känns skönt att det är gjort men man har ju en klump i magen ändå! Hade alla mina underbara med som stöd, dom satt där inne och gjorde mig stark! Bara vetskapen av att ha dom där vad underbart. Att veta att jag i pauserna kunde gå ut ur salen och bara få krama om Pär och prata med min familj och såklart mina fina vänner som var med var guld värt!

 

Jag visste ju att jag hade blicken på mig där inne då  jag pratade, och de hördes väl att vissa störde sig på då jagpratade om vad som hänt och vad man är rädd för vad som ska hända! Personer som tidigare tyckte jag gjorde rätt höll nu inte alls med, men dom vet innerst inne dom med hur allt igentligen sett ut!

 

Endel folk kan även ändras totalt, folk man trodde man kände, kände man tydligen inte alls! Men det spelar ingen roll längre. Dom får spela sitt spel!

 

Jag är otroligt stolt över min älskade pojkvän, min fina syster linda, min bästa bästa Emma.A, och min underbara pappa!

Sanningen är alltid starkast och de hoppas jag att de visar sig nu!

 

Tyckte att gårdagen var skitjobbig! Jag vill bara få glömma allt som varit, och att måsta riva upp allt de o känna alla jobbiga panikkänslor var otroligt jobbigt! Jag höll mig från att gråta när jag pratade om allt jag och nussan gått igenom. Jag blir arg på mig själv att jag inte bara tordes dra tidigare! Men huvudsaken vi är här där vi är nu och slipper all skit som varit!

 

Jag och Nova är stark tillsammans! Vi har ett band som är de starkaste bandet i världen <3 Jag älskar dig min fina pinsessa, du är mammas hjärta och jag kommer alltid göra allt för dig gumman <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards