Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Madelene Strömqvist - 19 maj 2011 19:46

Idag har jag varit med Pär och åkt lastbil på förmiddagen :)

Nova har varit på dagis och lekt och övat inför förskolans dag :)

Var mysigt att åka med hjärtat i lastbilen och få umgås med han lite :)

Man har alltid lika roligt ihop ;)

När vi kom hem beställde vi pizza och snabb åt lite innan förskolans dag började :) Där fick vi gå en hinderbana och sen skulle barnen sjunga för oss :)

Dom var så duktiga allihopa ;) Saga sjöng nog högst av alla tror jag ;P haha!

Dom var toksöta där dom satt :)

Nu sitter jag o Nova o myser i soffan ;) Imorgon ska hon vara ledig på dagis, vi ska umgås alla 3 för första gången den här veckan ;) Ska bli så kul! Först ska vi på kläddax och hämta ut lite kläder o skor :) Sen ska vi nog till Graninge o mysa en stund ;) Jag är verkligen så lycklig för min underbara dotter :) Hon är helt fantastisk och hon ger en verkligen ett gott skratt varje dag :) Min fina prinsessa

Nu ska jag o nussan strax hoppa i säng för att vara pigga o glada imorgon ;) Inte för att jag kommer somna men de ska hon :D Hejdå!

 

Kärlek på hög nivå <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards