Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Madelene Strömqvist - 12 maj 2011 22:31

Och en jävligt tråkig en sådan!

Alla dagar är inte lika rolig att heta Madelene Strömqvist på, jag lovar er!

Mitt humör har verkligen inte varit det bästa idag, all stress över att bli klar med inlämningsuppgiften, hann inte äta och blev allmänt sur.

Wilmis var hemma från dagis idag för hon har varit lite febrig så Malin gatt åka iväg på eftermiddagen och eftersom Nova och Saga var på dagis så passade jag henne åt Malin, vi hade väldigt roligt :) Vi surrade skit! Om Kurt och Duffy, eftersom de är dom hon vill prata om ;P

Sen då jocke kom hem drog jag och hämtade dom andra små trollen :) Vi åt middag sen åkte vi till stan och hämtade Malin, efter det Shell för en glass med våra små ;) Nu har jag mest tråkigt, är urless på att sitta hemma själv varje kväll! Men man har inte så mkt till vals :( Sitter och kollar på Big Brother nu, och hur kul är det då man inte kan surra skit med nån samtidigt!? Jag tycker att mycket är jobbigt just nu, är orolig för vad som komma skall och allt snurrar :/ Min fina mamma och syster har iaf fyllt år med, även mina två fina tremänningar fyllde år samma dag som dom :) Jag har putsat alla mammas fönster så hon slapp, har sett Kurt simmat för första gången och massa mer. Nova har även äntligen fått hoppat studsmatta hemma i graninge! Imorgon blir ännu en långtråkig dag, jag längtar inte.. Nu ska jag kolla klart på bb sen bara gå runt här hemma och se smart ut! tjarrå.

Ovido - Quiz & Flashcards