Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Madelene Strömqvist - 6 maj 2011 14:18

Idag ville jag ha min lilla tjej hemma från dagis då jag ändå hade gjort klart plugget för denna vecka igår och ville ha lite egentid med hon ;)

Pär har jobbat eftermiddag hela långa veckan och de är rätt trist då man är hemma hela kvällarna själv :/ Nussan går ju och sover senast 8 så de är riktigt tomt hemma då! Idag jobbade han förmiddag för att ha kvällen fri och de känns underbart :) Då får vi umgås heeela helgen ;) <3 lovely! Nova gillar inte då han jobbar sent ;P Hon förstår ju inte varför Pär inte är hemma och är med hon och varför inte han kan lägga henne då hon vill :P haha! hon är ju för söt ;) Och varje natt då han kommer hem lyfter han henne till sin säng för hon somnar i våran, då kramar hon han ända tills han lägger ner henne :) Idag har vi bara myst på jag o novin, vi har ätit frukost framför teven, hämtat malin i stan, åkt lite bil runt sjön, hälsat på malin och ätit tårta och sen åkt hem o städat lite :) Nu sitter vi i soffan och andas en stund och Novin är trött, sen sjunger hon att de är fredagsmys ;) Ikväll tror jag bara att vi ska mysa och se på teve, inte göra något alls! Har inte ens börjat fundera vad vi ska göra till middag idag, kanske dax att börja tänka på de :P Nee nu har jag inte lust o skriva nåmer! hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards