Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Madelene Strömqvist - 18 maj 2011 21:12

Idag har jag och Novin haft en riktig mysig eftermiddag :)

Först var jag på stan och träffade Malin.N och Johanna.P och vi surrade en massa :) Supertrevligt vare! Efter det åkte jag på affären sen hämtade jag Nova, Saga o Wilma på dagis :) Malin var hos frissan! Vi åkte och träffade mamma på bryggis och åt middag där :) Sen åkte jag och Nova och dejtade Pär i hans lastbil under tiden han hade rast ;) MYS!! Nova gillar att få sitta i lastbilen o titta på bilarna som åker förbi :) När vi myst klart med våran kille så åkte vi till stallet en sväng för att säga hej till mamma o Miranda :) Sen hem och mysa! Vi tog och bakade rabarberpaj med som hon mumsat i sig ikväll ;)

Mamma kom oxå hit och åt paj hon gillade den väldigt mycket :)

Imorgon jobbar Pär förmiddag <3 Ohhhh vad jag längtar :D Fast vi kommer ändå inte ses på kvällen ;P haha! Men bara vetskapen att jag kan få vara med han på kvällen ;) I helgen får jag vara med han hela tiden :D

Han o Christer ska köra jetski med så då ska jag o Nova med o kolla :) Han är lite småkär i sin jetski killen min ;P haha! Snart kommer Pär hem då ska vi äta paj och se lite tv och bara surra :) Känns skönt att äntligen få ha han hemma i tid nån kväll och kunna umgås :) Nee nu ska jag ta och stänga ner datorn och bara må gott :) Hejdå!

 

Våran paj vi bakat :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards