Alla inlägg under maj 2010

...

Av Madelene Strömqvist - 5 maj 2010 19:13

Pratar med myse i telefon, alltid lika trevligt :)

Jävla sötfan!

Nova hon har däckat hon :) vi har varit på kalas då världens bästa Jocke fyller 28år idag :D Grattis gamling ;)

Hon fick se på Spirit tills hon somna, som denna unge älskar den filmen men den är ju grymt bra så ;)


Nu sitter jag mest och funderar, hur fan ngt så hemskt som att någon man känner kan försvinna helt :/

Andreas var en person jag lärde känna då jag bodde i Sundsvall, en mycket rolig och trevlig kille som kunde sjukt mkt saker, kommer aldrig glömma då vi grillade och han bytte motor på sin älskade bil han köpt, typ olja överallt!

alla hans lasse stefanz tatueringar han hade och som han avgudade dom.

Du var lika gammal som mig och slets från livet alldeles för tidigt.

Det är så hemskt :( Hoppas du har det bättre nu vännen!

R.I.P

 

Nu blir det att se på 2 and ½ men och bara tare lungt.

Hoppas på finbesök och mysa!

Tjing.

Av Madelene Strömqvist - 4 maj 2010 21:52

Haft en till underbar kväll :)

De är sjukt hur glad en annan människa kan göra en ;)

Just nu finns de två st som gör mig sjukt glad!

Nova är såklart en av dom sen entill ;) myse!

Nu sitter jag med min prinsessa sovandes brevid mig och mitt besök har just åkt :( Trist! Ville du skulle stanna jö, men de gick inte :/

Hoppas man hinner ses nått mer före helgen annars blir de sjuuukt länge tills nästa gång å de vore ingen hit :/

Nej nu ska jag se på teve och bara tare lugnt, drömma mig bort lite ;)

Mysa med min underbara Nova ska jag göra med :)

 

Saknar..

Av Madelene Strömqvist - 3 maj 2010 12:14

Denna morgon fick jag det sms jag saknat hela helgen, som jag har längtat efter att få de smset ;) Sötjävel!

Hela jag log nog imorse ;)

 

Nu har jag tagit en dusch och sitter och överväger om jag ska ta orken till mig och klä på mig ;P

Måste de nu för jag ska tydligen på Ica :)

Helgen har förresten varit UNDERBART rolig :D

Tack alla galningar som gjort denna helgen oförglömlig ;)

Nu ropa linda o säger jag är för seg bäst jag skyndar mig.

hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards