Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Madelene Strömqvist - 9 maj 2010 21:48

Jobbade på Hallsta inatt :)

Gick superbra och de är lika roligt varje gång, trivs bra där :)

Efter skjutsade vi hem galningarna, Malin, Jonas, Tomas och Anton till Forsmo :) Vi fick oss en hel del många skratt ;D Jonas var ju kung "Ni bara jöger ju för oss!!!" hahaha :D

Kom vell hem kvart över 5 imorse :P

Idag har jag bara myst med nova ;D  Hon är en riktig prinsessa <3

Mammas flicka :) Tro om jag kommer sakna henne grymt mkt nästa helg då man är i Piteå, men jag håller tummarna starkt för att de går bra för mina små vovvar på utställningen :) De vore så kul :)

Men de är kul ändå, bra träning och så för både mig och dom :)

Nu ska jag fortsätta se film och surra lite med folke!

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards