Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Madelene Strömqvist - 12 maj 2010 17:12

Dagen vart bra, denna vecka blev inte så dålig då jag hann träffa myse en snabbis idag ;)

Blev så glad då han skrev han skulle komma :)

Men de blir vell kanske en snabbis vi hinner ses på fredag, om han inte åker med till Piteå :) De hoppas jag såklart på ;)

Men om inte blire långt tills vi ses då jag inte kommer hem först söndag :/

Suck.. Men men that´s life! Efter han åkt så for jag och Nova till Veronica en sväng och umgicks :) Trevligt som vanligt att träffa hon o Pontus :)

Planerade lite Piteå och surrade massor :)

Så imorgon blire hoting och hämta gamm olga :D

Ska bli så kul att få träffa prinsessan igen ;)

Sen blir de hem o vila för att sen åka fredag eftermiddag :)

Vi ska ha så trevligt hela helgen, bara mysa o grilla och dricka lite vin och ställa ut våra hundar :) Helt underbart ;D

nee nu blire middag med dadi och nova sen ska vi mysas jag o nova :)

Vänta på att myse kanske ringer med. :)

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards