Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Madelene Strömqvist - 25 maj 2010 01:09

Imorse åkte jag och Nova upp till mamma och pappa och hälsade på :)

Fikade lite och surrade! Sen kom syster Lena och min lilla Elvira :D

Denna sötfis blir så glad varje gång hon träffar mig ;D mosters lilla skitunge ^^, Hade trevligt och Linda kom oxå förbi då hon slutade :)

Sen for jag och mammi ner på stan en sväng och Lena tog Nova med sig till moster Malin :) Sen kom hon hem igen och åt middag ;)

Åkte hem till lägenheten och myste på och pysslade lite :)

Såg Törnrösa sen sov min prinsessa sött :)

Sen kom myse hit ;) Han hade hyrt film så vi kikade på den och bara tog de lugnt :) Åt popcorn, sjuukt gott ;) Sen for han nu för en stund sedan :/ Lika trist varje gång han åker! Nu ska jag sova med min underbara prinsessa <3

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards