Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Madelene Strömqvist - 10 maj 2010 21:16

Jaa natten har bestätt av feber och hosta och förbannat lite sömn :/

Väldigt jobbigt är de. Så blev väldigt lugnt idag, jag och Nova myste på hemma och sen gick vi upp till mamma och pappa för mamma och Malin fyller år idag :) Grattis till er!

när jag kom upp tog jag hostmedicin sen la jag och Nova oss i soffan och kollade på Barbie för de ville hon :) Båda vi somnade, Nova hade vaknat innan mig berätta mamma, jag var helt död och dom lät mig sova. Tack <3

När jag vaknade var alla mina syskon och respektive där :P även att Saga och Nova satt och lekte i teverummet där jag låg ;P aa de var ju tokigt de ^^,

Men jag var helt enkelt slut.

Fick supergod middag och god tårta :)

Dock kunde jag inte äta så mkt tårta som jag helst ville då jag har så svårt att äta när jag är förkyld! Vi kom iaf hem kring halv tio jag Nova och Agda, Mamma körde oss hem :)

Agda fick ett ben av mamma i present oxå ^^, mamma gillar min söthund!

Dock kommer Agda vara spyle mig och min ringträning innan denna vecka är slut :P minst stå 5 ggr på varje promenad och ögonkontakt och gå fot minst 30 meter, svänger jag ska hon oxå svänga men fortsätta kolla på mig! Det funkar rätt bra men de behövs mer träning men vi ger oss inte ;)

går de inte bra på utställningen hoppas vi de går bättre på nästa, första är ju alltid en träning för både mig och hunden :)

"Kommer aldrig ge mig aldrig någonsin ger jag upp nu"

Idag har jag saknat myse en massa, sjukt längesen vi sågs nu! :(

Men men får vell se när nästa gång blir..

Tankarna flyr och jag känner mig yr och jag saknar dig!

Nu ska jag fortsätta vila!

Tjing.

 

Ovido - Quiz & Flashcards