Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Shiet!

Av Madelene Strömqvist - 31 maj 2010 20:34

Idag blev det akuten med Nova.!

Jag, Verran, Jörgen, Milo och Agda var på kullaborg så hundarna fick leka och bada! Nova var då hos Malin och lekte med Saga då vi varit där innan.

Sen ringer Linda som oxå var där och säger att Nova inte kan gå.
Blev till att åka dit direkt o ringa sjukhuset som ville vi skulle komma in på röntgen. Lillan ville inte ens stödja på benet och ramlade ihop om hon försökte :( Rädd som fan blev jag men behöll lugnet.

Åkte iaf in med mammi, tack för skjutsen, så dom fick kolla!

Dom röntgade och klämde o kollade. Dom konstaterade att inget var brutet (Tacka gudarna för de) och inget ledband var av. Däremot knäskålen har hon fått en jävla smäll eller att den gått ur le och det är därför hon har så ont.

Hon fick benet lindat och får inte stödja helt på det på några dagar.

Tur jag har en sån nöjd och snäll tjej fast hon har ont <3 Mammas prinsessa :)

Surrat massa skit med Emma nyss ;)

Ska snart ringa Veronica och surra med henne med ^^,

När jag kom hem från akuten bjöd iaf pappa på pizza, Tack :)

Nu är jag äckligt mätt och har suttit och kollat ut ett kort och bytt i en ram ;P DET behövdes jag lovar! Nej nu orka jag inte skriva mer nu ska jag se Top Model ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards