Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Trött!

Av Madelene Strömqvist - 31 maj 2010 09:47

Kan man säga att jag är nu? jaa!!

Haft en toppenhelg med Emma.A och Veronica :)

På fredagen åkte jag till stan och träffade Emma på hennes jobb :)

Hängde med henne där en sväng sen när hon sluta drog vi somsagt hem!

Drack lite cider och fixade oss iordning :)

Åkte till Karin och vidare till Cabowalen, och enligt mig och Emma var de roligare ute fredag än lördag ;P vi kanske passade bättre in Emma ;P hahahha!!

 

På lördagen åkte jag hem till Emma och väckte henne, SNACKA OM svårtväckt människa!! men men ;) Hon följde med mig till kyrkan där jag skulle sångträna inför dopet på söndag :) Efter de tog vi oss hem till henne, var ruggigt dålig för att vara oss men SJÄLVFÖRVÅLLAT ;P så tro inte de va synd om oss än om vi tyckte de just då :P

Sen kom Emmas mamma och hämtade oss :) Vi åkte ut på raggen och kollade lite bilar och så :) Sen till långsele och hämtade mina saker sen handlade vi och åkte hem till Hökstigen :) Där grillade vi och myste på :) Var så härligt, solen sken och vi solade :) Blev hur god mat som helst :) Tack Pia ;)

Efter de satt vi bara och lyssnade på musik, surrade skit och myste på hemma där bara vi 3 :) Pappa kom och hämtade Nova vid 7 tiden kanske!?

Sen kom Veronica och hämtade mig och Emma och vi åkte till Emma :) Där sjöng vi lips och gick sedan genom skogen(?) ner på stan ;P haha! vi hade supertrevligt :) Kvällens mest hemska var vell att jag och Emma blev jagad av en dåre på campingen! han var helt galen och vi fick låsa in oss i en bil :S :P Det är bara vid ett par fåtal ggr jag varit så rädd i mitt liv alltså! shiet.. galning :P

 

Igår åkte vi till långsele jag o emma sen såg vi på teve :)

Sen åkte Emma hem och jag hem till lägenheten :)

Duschade och fönade håret lite, sen kom söt förbi :)

Nova blev så glad ;) Så himla gulligt att se! Skulle ligga brevid han och bara mysa på ;) Även Agda blir som galen när han kommer ;) haha!

Nån mystiks dragningkraft kanske ;) ? haha :)

Sen hade Novin mardrömmar ikväll igen :/

vaknade 3 ggr och grinade! inte bra. Men tillslut blev hon nöjd och kunde äntligen somna och få sova :) Jag är dock jävligt trött idag, men de hinns ta igen ;) Nu ska jag leka med Novin :) Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards