Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Dålig att uppdatera kanske ?

Av Madelene Strömqvist - 26 maj 2010 20:16

 

Har nog varit rätt dålig på att uppdatera men har haft så mkt att göra :P

Eller bara inte orkat ;)

Igår hade jag en superbra dag! Nova var på dagis på dan och jag och mamma var på stan och shoppade o handlade lite ;)

Det var roligt :) Agda var med hela tiden oxå, har verkligen världens bästa amstaff :) Efter de åkte vi hem till mamma o pappa och jag tog o färgade håret :) Skönt med lite fräschare huvve iaf ;P höhö!

Nova kom hem från dagis och vi åt hos mamma o pappa :)

Sen åkte vi hem o bakade äppelpaj ;) Nova hadegått o skaffat sig feber så hon var lite trött o less men hon var så duktig ändå :)

Sen fick vi besök ;) Såg på teve och åt pajen :) Mysigt mysigt ;)

 

Idag har jag och Veronica solat och bastat :D Supermysigt! Dock känns de att man inte hade solat på länge, men nu ska de bli oftare :)

Sen gjorde vi stan och köpte oss glass och satte oss i solen och myste på :)

Nova har träffat sin pappa som var hemma över dagen, hade gått bra vilket är bra för henne! Syster Linda var med Nova :)

Nu sitter vi som två utslagna hjältar i soffan jag och Nova, hon ser på mumin och ska sova, har lite feber än! Agda är för den delen oxå helt död, vandrar mellan soffan och golvet o myser :)

Nu ska lillan sova får vi se vad som händer resten av kvällen :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards