Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Hejsan!

Av Madelene Strömqvist - 22 maj 2010 11:41

Är hos mina underbara vänner på semester :)

Som jag har saknat dom!

Igår hade vi superkul :) Barnen lekte supermycket och vi spelade kort ;)

Fan vad kul de var och som vi skratta :D

Jaa alla samtalsämnen de va fan inte klokt ;p

Sen blev jag superglad igår ;) Jag gillade skarpt de jag fick höra ;) Myse!


Imorse tog jag upp flickorna halv 8 och gav dom frukost, sen skickade jag ut dom och lekte medans jag städade undan lite som vi stökat ner :)

Gav dom andra en liten sovmorgon de förtjänar man ibland så ;D

Sen gick jag med ut och när dom andra vaknade gick vi ut med hundarna och ner till havet och badade hundarna :) Superkul och SOM dom simmade, i vattnet en halvtimme och vägrade komma upp :P Sen gick vi på kiosken och köpte med oss glass och fyllde på med tobak :)

Nu solar vi oss och surrar skit och planerar grillning ikväll :) ska bli superkul!

Nu har jag inte tid ;) Hejdå!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards