Alla inlägg under juli 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 juli 2010 10:32

                                                                          

Av Madelene Strömqvist - 15 juli 2010 23:54

Jaa de har blivit kvällsjobb nu i dagarna vilket har gått bra med de har hänt enhel del :P

Nu sitter jag o tare lugnt och snusar, har gjort matlåda till hjärtat och kattungarna är vild som bara den o far i fönstren och försöker vara på bordet men jag nekar dom :P

Agda har fått medicin och käkat lite nu myser hon i soffan med mig inför kvällsprommis och sen krypa ner i sängen med söt :)

Godnatt!

Av Madelene Strömqvist - 13 juli 2010 20:32

Nu är vi hemma från Öland :)

Var SUPER där! På lördagen åkte jag och Pär direkt till Graninge :)

Så skönt! Sen på söndagen åkte vi och hämtade Agda, sen Nova och åkte till Graninge igen :) Åkte till vattenskidklubben och hjärtat åkte vattenskidor :)

Malin, jocke och saga kom med, så vi satt och surrade med Lisa o Anna :)

Nova var rädd att Pär skulle ramla i vattnet hela tiden ;P haha!

Sen åkte vi till Långsele sen till Veronica och såg fim :)

Måndag jobbade jag, gick super.!

När jag kom hem hade nova över 40 graders feber och ögoninflammation :( Stackarn! o inte nog med de så börjar Pär bli sjuk, hoppas jag klara mig iaf!

På kvällen kom Pär så vi tog de bara lugnt och la oss tidigt. Vaknade imorse och Nova fikade lite, sen gick de nästan 3 timmar så kaskadkräktes hon :/

Så synd om hon. Sen åkte jag o Agda till Vetetinärhuset med pappa!

Nova blev piggare så de känns skönt! Agda hade inte demodex som vi misstänkte :D känns så skönt! Saknar Pär en massa men får vell förhoppningsvis träffa honom imorgon om jag hinner, slutar ju så sent :/

Nu ska jag till Rebecka och äta glass :)

Hörs nått!

Av Madelene Strömqvist - 2 juli 2010 19:02

Jobbar på att bli brun!! Detta efter 6 dagar!   

Av Madelene Strömqvist - 2 juli 2010 18:46

Idag har vi legat på stranden hela dagen :)

Efter det blev de borgholm och shopping, handlade till mig och till Nova en masas fina saker :D

Även att jag äntligen köpte mig en ny handväska bara som slit o släng så jag har en till :)

Nu ska vi snart äta pastasallad sen dricka lite breezer sen kommer mitt hjärta hit om nå timmar så hör ni vilken underbar kväll jag får :D

Jag är så glad ;) Nej nu ska jag duscha så jag blir fräsch efter en heldag i denhär värmen, har svalkat mig mycket idag vattnet i havet var varmare än på hela veckan idag tokskönt ;D

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 1 juli 2010 18:35

Blivit galen och lyssnar på den låten hela tiden, haha :D

Den är fan bra alltså, Waka Waka..

Imorgon äre fredag o alla vet vell vid dehär laget att då kommer Pär hit ;D

Ojoj vad jag längtar alltså, helt galet mkt.

Och vilken värme vi har, att inte ligga på stranden tills eftermiddagen är ju fan en pina kan jag lova :P man vill ju kunna svalka sig och jag lovar att man fortfarande blir brun om man går ut o sätter sig ;P

Öland is the shiet kan jag ju bara meddela :D

Nej nu blire badminton! Och sen längta tills imorgon kväll ;)

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards