Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 juli 2010 10:52

Idag är jag helt slut i kroppen, har haft mardrömmar hela natten :/ Så jobbigt! Men jag har haft en mysig Nova o en mysig Agda som trängts med mig ;P haha!

Idag är de lördag, jag, Rebecka o Nova ska dra på Risön och bada lite :)

Har ju inte varit där än i sommar så de blir premiärbadning ;)

Sedan i eftermiddag kommer hjärtat hem :)

Då får jag äntligen vara med honom med :) Fast igår fick jag ju vara med han litegrann med ;) Nu har Linda just varit här så vi kunnat droppa lillans ögon, hon gillar de inte :/ Tycker så synd om henne att man måste göra de men så äre ju!

Nu ska jag gå ut med Agda och sen göra allt iordning :)


Av Madelene Strömqvist - 17 juli 2010 10:32

                                                                          

Ovido - Quiz & Flashcards