Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Madelene Strömqvist - 19 juli 2010 11:16

Jag känner mig verkligen som lyckligast i världen :)

Har världens busigaste finaste o underbaraste dotter som sitter o tokskrattar åt mig just nu för hon trodde att mina telefon var en fisk :P haha!  Hon har ju bra humor iaf ;P

Igår åkte vi till Graninge och hälsade på :)

Agda sprang lös precis hela dagen, de är ju rätt mkt för henne att springa på där med så ;) Hon var helt slut när vi skulle hem och hon ville inte alls följa med oss :P Hon ville bara stanna kvar :) Jag förstår henne de är verkligen helt underbart där :) Nova njöt oxå hela dagen, lekte i lekstugan och pratade på med alla :) Hennes blyghet släppte rätt fort jag var så impad på henne :)

Agda hoppade i från bryggan och simmade runt i typ 15 min oxå :P Vattengalningen ;) Nu ligger hon hon fortfarande halvdöd i soffan ;P haha!

Hon är så underbar lillhunden ;)

Nova sitter o leker med kattungarna ;P de är typ nya intresset tror jag :P

Hela tiden bära o mysa o ha sig :P Vi ska ta och städa lite nu hon o jag :)

Men först ta och dusha! Förkylningen vägrar att ge sig så de är bara härda ut med den med, inte skoj! Men man dör ju inte av den så ;)

Nu ska jag fortsätta vara lycklig över de jag har :) Jag har bara underbara människor runtom mig nu :)

 


 

Mina älsklingar <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards