Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Madelene Strömqvist - 22 juli 2010 23:18

Nu sitter man hemma själv och har piss-trist :/

Ska börja jobba 7 imorgon så Nova sover hos mom o mop!

Pär sover i graninge och jag önskar jag va där jag med.!

Men jag åkte hem ikv , men blir tillbaka dit imorgon :)

Längtar mkt vill jag lova!

Åkte dit igår efter jobbet, sen åt vi supergod middag som vi gjorde :)

Varit där hela dagen medans Pär var och jobba, tog ut Agda o Miko på promenad medans solen var framme sen tog dom två och badade en sväng :)

Haft supermysigt ;) Nova har lekt i lekstugan massor och hoppat på studsmattan :) Hon har även en dold talang med gitarrspelande och sjungade ;) haha!  Hon är verkligen världens sötaste min prinsessa :D <3

Kattungarna är sjukt vilda men Sven är alltid lika mysig ändå på sitt vis ^^, han ska ligga och mysas en massa med en och vara så go :)

Nej nu blire se klart på SATC sen sova och jobba imorgon sen invänta att sluta och åka till Pär :) <3 Hejdå!

Ps: har förresten bytt tandkräm vilket gjort mina tänder vitare, de är skoj ;)

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards