Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Madelene Strömqvist - 25 juli 2010 20:23

Åkte tillbaka till Graninge igår när jag slutade :)

Underbart att komma dit och bara ta de lugnt ;)

Vi kollade på teve och bara myste :)

La oss ganska tidigt då vi klivit upp halv nio lördag morgon ;P

Haha! Men de är skönt de med ibland :)

Vid tvåtiden idag körde Pär hem mig till min lilla Nova som sovit hos momma då jag jobbade sent igår! Sen blev vi bjuden på middag på Nipan Resturangen av mami o papi :D Dock har jag ju den förbannade magkatarren igen så jag fick så jäkla ont i magen :/ For och storhandlade massor efter så imorgon ska jag och Nova baka sen göra kött , wokgrönsaker o ris :)

Kanske gå en sväng på barnens dag med lillan blir de med :)

Snart ska Isabell komma hit och färga håret :) ska bli skoj!

Olga kommer gå över i ägo till Marie helt, sen kommer jag ta en valp efter henne när Marie tar valpar istället!

Känns som de är de bästa för både Olga och Marie nu så så fåre bli :)

Kommer även snart börja med körkortet, blir en intensiv kurs och de känns sjukt bra! Hoppas verkligen jag klarar det, de vore så kul :)

Då ska jag hälsa på alla jag alltid velat :D men mest kunna åka dit jag vill, handla när jag vill och inte vara vara beroende av att nån måste skjutsa mig :P

På fredag blir de jobb först solis 7-15 sen appelbergs 17-22 :) ska bli roligt ;D

Nee nu ska jag ta och mysa ner mig med prinsessan och sen förbereda lite inför imorgon :) sen fixa frippan på Isa :)

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards