Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Laxis!

Av Madelene Strömqvist - 31 juli 2010 10:34

Igår vad jag på stan med mamma på dagen, vi kollade lite allt möjligt :)

Var trevligt som vanligt att vara med mami :D

Eftermiddagen drog jag o Rebecka och åt på terra, vi var så hungrig så vi orkade inte göra nån mat vi ville få mat fort :P haha! jaa de var supergott men vi åt ju tills vi mådde illa.!

Efter köpte vi hårfärg till henne sen for vi hem och fixade hennes hår :)

Dvs. hon kollade på teve madans jag delade upp allt hår och gjorde slingor på olika ställen ;P haha! Men snyggt varte ;)

Efter åkte vi till hennes mam o pap i stan och kikade på nya lägenheten dom flyttat till samma dag :) SUPER fin! Vi satt där o drack vin o surra och hade trevligt :) Sen gick vi ner på stan lite smått surriga som vi var :)

Gick rakt in i parken utan att haja till vart man betala ;P haha!

Köpte oss varsin öl o vandra runt där lite :) Var inte mkt folk vi kände igen så vi bestämmde oss för att slänga ölen och gå upp på stan innan Pär kom och skulle hämta mig :) Där träffad evi mer folk vi kände :P haha!

dom flesta gick vell in på krogen kan jag tro, såg då så ut :P

När vi kom upp mot hullsta blev de bråk mellan nå småungar :P

Alltså jag trodde jag skulle dö av skratt åt hur dom höll på, dom skrek sånna löjliga saker som "Jag ska kn*lla dig" o massa. ojoj de lät typ som ett skämt :P Jag o rebecka tyckte de var bland de barnsligaste vi hört :P

Sen kom nån lillebror, en dvärg från igenstanns o skulle lägga sig i. jaa de var pinsamt :P Iaf så kom mitt hjärta så vi körde hem Rebecka sen hem o ut med vovven :) In o la sig i sängen halvdöd som man var o sååå glad att äntligen få träffa Pär igen ;) Kl 02.11 ringde Lilla. Hon ville att jag o Pär skulle komma och hämta henne i stan för hon var då nöjd för den kvällen :P

Jo o de gjorde vi såklart :) Hon berätta både hemlisar och massa roligt :)

När vi kom hem så somnade vi nog direkt, 7 imorse ringde väckaren för Pär skulle ju på nå tjoffs idag :) Hoppas han får roligt o längtar tills han kmr hem ;P haha! Nu ska jag iväg på hundutställningen i stan o kika, önskar så mkt jag fick ställa Agda men hade ju inte anmält :(

Nee nu blir de göra sig klar! Tjingeling.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards