Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

trollskoj!

Av Madelene Strömqvist - 29 juli 2010 22:36

Ikväll drog jag, Nova och Rebecka iväg till stan för att gå på trollskoj :)

Ovädret drog förbi när vi var på långselevägen så de hann precis försvinna tills vi kom fram :) De var riktigt mkt folk där och helt poff blev de strömavbrott ;P haha! men vi väntade ihärdigt och Nova var nyfiken :)

Hjärtat mitt ringde en sväng oxå så jag fick surra lite med han :) Underbart!

Sen kom strömmen igång och vi fick höra på olika sång :)

man känner alltid suget efter att själv vilja sjunga igen och stå på scenen när man ser andra, haha! men de tar vi igen nångång framöver ;P Är ju ung än så!

Påvägen hem surrade jag o Rebecka lite om vad gott de ska bli med tacos imorgon :) Bara tare lugnt o surra skit, precis som man förtjänar med ett glas vin i handen ;) Och sen på natten få sova med Pär ;) helt galet vad mkt jag längtar! Nova somnade iaf i bilen påvägen hem men vaknade när jag bar upp henne! Så hon började surra lite och helt poff talade hon om saker som jag tkr så synd om henne för att hon varit med om :'(

De är jobbigt att höra men hon måste få berätta om det för någon så!

Och jag kommer alltid ställa upp för min prinsessa och lyssna när hon vill säga eller berätta ngt!

Sen blev hon lite busig, kollade på kort på min telefon, pussade på pär på korten jag har på han och sa godnatt fast han inte hörde ;P haha!

Hon är verkligen underbart vacker o söt min fina Nova <3

Tog en bild på henne idag då hon gjort sig fin innan trollskoj så såfort jag hittar kabeln till datorn kmr bilder ut :P

Nee nu blir de SATC om tio min sen sängen ;)

SKÖNT! Städa Städa Städa imorgon sen stan en sväng :)

Trodde även min beställning kommit idag men fan heller :@ blir galet less!

Hejdå!

Jag och Nova nyvaken med läppglans kan se ut hursomhelst ;)


  

 
 
Ingen bild

Mli

29 juli 2010 23:32

Hejs Maddis! Fan va lik linda du var på den övre bilden, trodde seriöst att det var hon.
Hoppas allt är bra. Pussen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards