Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Suck!!

Av Madelene Strömqvist - 28 juli 2010 20:05

Vi har inge varmvatten :S

Man kan inte duscha, inte diska eller ngt för ska jag diska måste jag koka vatten! Är tredje jävla dan nu som vi inte har varmvatten och jag börjar bli galet less på de!!

Har åkt på nå jävla skit i ryggen med, var på sjukhuset igår o jag får inte jobba resten av veckan utan måste bara ut o gå så ryggen inte blir stel men får inte jobba för de är lyft o skit :/ de suger!!

Var iaf på hundens dag en sväng idag o kikade var rätt roligt!

Agda lekte med sin chihuahua kompis Milly och sen kom hennes am.bull valp Hero och pudeln Gucci ;)

Hon blev så lycklig! Sen träffade vi systeryster, Viran o Jens o dom hade ju Buster med sig så Agda fick träffa entill kompis :D

hon badade typ 3 ggr i kanalen :P slängde sig i och en gång höll jag på att flyga ner jag med då jag inte hann med och hon såg en fisk som hoppa :P haha! Söt Agda ;) Tackar gudarna att jag har den hunden för hon är verkligen galet underbar :)

Har fått varit och duschat hos mamma o pappa idag så man känner sig ren o fin igen, Nova käkade middag medans, jag kan inte äta tappar matlusten av medicinen :/

Men men bara härda och dricka Proviva så man får i sig ngt iaf!

Saknar Pär gör jag oxå :/ Men får vell förhoppningsvis träffa han imorgon annars på fredag ;) Men först ska jag hem till Rebecka på fredag och äta Tacos :D Gud så gott, jag längtar o då tänker jag fan äta än om jag inte har nån matlust ;P haha! Vi ska ta oss ett glas vin och surra skit :)

De förtjänar vi allt ;) haha!

Nee snart ska jag nog joina Nova i sängen :)

Är rätt trött och slut av att gått o haft ont i ryggen!

Hon var så söt idag o stod o tjatade att hon ville skicka ett sms till Pär för att hon saknade han o ville berätta en sak för han ;) haha! Så då fick jag skriva de hon sa :P Sötungen min ;D Hon är ju de goaste i världen ;)

Jaa jag är så glad jag har mina 2 underbara hjärtan :)

Nu ska jag iaf se klart Wipeout innan jag lägger mig o läser mera o sover lite :P Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards