Alla inlägg under april 2010

Av Madelene Strömqvist - 14 april 2010 19:20

Jobbet idag gick bättre än igår. GulleJossan jobbade oxå en sväng :)

Pratat med Bias nyss han ringde och ville prata med Nova men hon sov redan.

Han visste en sak som inte var så bra så samtalet slutade inte som de bästa.

Förklarade för han att han inte hade med saken att göra.

Nu sitter jag o pratar med Josefine i telefonen :)

Surrar med Veronica på msn och ska snart ut på långpromenad :)

Tjing!

 

 

Oh My God! A real fucking chaos! You do not own me I own my own life! Maybe I am a bad person but you are no better than me .. I did everything for my own sake and nothing to hurt you! I'm just myself and live my life. Face it!

..

Av Madelene Strömqvist - 13 april 2010 23:24

Gick bra att jobba på toledos idag :)

De var roligt med något nytt och man lär sig alltid saker :)

Kom hem kl 23.00

 

Dock hare hänt en massa saker efter att jag sluta!

Usch inge kul alls :( skriver närmare helgen vad som hänt orkar inte nu.

Tänker sova för att sen kliva upp och jobba 08.30, som jag förövrigt gjorde imorse med! tur man pallar med att jobba hårt ;P

Ciao Bitch!

Av Madelene Strömqvist - 13 april 2010 13:11

När jag sitter på jobbet idag ringer Toledos :) Så jag ska dit och jobba då jag slutar här ;D

Ska fan bli roligt att jobba lite med annat :)

Helst sånt som är kul ;P haha!

Ne nu ska jag jobba :)

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 12 april 2010 10:16

Lägger upp lite kort sen i fredags när Olga <3 för.

Saknar henne tokmkt men allt går bra för henne ;')

 

  

 

 

                                                                    

Bilderna på Nova är från igår efter stallet :)

Av Madelene Strömqvist - 9 april 2010 16:23

Fyfan oxå, jag ligger under mitt underbara duntäcke med tjocktröja o mysbyxor och bara skakar och stortjuter!

Det här är det värsta jag varit med om i mitt liv, jag vill bara dö :'(

Har legat och gråtit konstant i över en timme nu. tårarna slutar inte rinna och dethär är en sorg jag nog aldrig kommer komma över :'(

 

Du är föralltid min prinsessa och jag kommer alltid älska dig vännen de vet du <3  Du är mammas lilla älskling och du har funnits för mig igenom allt skit som varit, du har varit en stor anledning till att jag orkat allt jag orkat och det tomrum som kom nu kommer aldrig att fyllas igen!

Ingen kan någonsin vara så personlig som du var för mig och du ska veta att du alltid kommer att finnas i mina tankar och mitt hjärta. Älskar dig <3

 

Just nu känns de som någon vrider runt en kniv i mitt bröst.

Olga <3

 

 

Av Madelene Strömqvist - 7 april 2010 12:15

Inatt var det någon galning som försökte låsa upp min portdörr där bara jag har nyckeln :S

Var mkt obehagligt jag hade just varit ute med hundarna och drog igen porten riktigt. Då reagerar hundarna när vi kommit uppför trappen sen hör både jag o båda hundarna hur nån står o försöker. Jag slet tag i min nyckel FORT medans hundarna sprang nerförtrappen o skällde åt "boven" fick upp dörren och ropade på hundarna som sprang in. låste dörren och ringde Jossan :P haha! Jag var LIVRÄDD!

Jaja jag somnade vell nångång vid 2 inatt.

Nu sitter jag på jobbet och jobbar en massa.

Saknar min prinsessa TOK mkt.. har fått bild då hon gjort en snöhäst :)

då hon ligger och solarp å renfällarna, och då hon PIMPLAR :D

Fattar ni hon som är så fiskrädd pimplar ;D haha! jag blir dö stolt :D

Hon var så orolig när hon skulle åka att hon skule måsta fiska.

Och nu gjorde hon de frivilligt ändå :D Jag blir tokstolt ;)

Älskar dig Nova <3

 

Av Madelene Strömqvist - 4 april 2010 23:35

En fröken i första klass berättade för klassen att hon är ett AIK-fan. Hon bad de elever som också är AIK-fans att räcka upp handen. Barnen var inte riktigt säkra på vad en AIK-fan var, men eftersom de ville vara som sin fröken så viftade snart barnen ivrigt med sina armar. Det vill säga, nästan alla barnen: En flicka, Lisa, satt i sin bänk och rörde inte en min.

Lärarinnan frågade varför hon valde att skilja sig från mängden. "För att jag inte är ett AIK-fan," svarade Lisa.

"Vad är du då?", frågade fröken.

Flicka svarar med stolt röst: "Jag är en Leksand-fan såklart." Lärarinnan blir förvånad och samtidigt lite irriterad. Hon frågar Lisa varför hon är ett Leksand-fan. "Tja, min mamma och pappa är Leksand-fans, så jag är ett Leksand-fan också."

Lärarinnan blev nu arg. "Det är ingen orsak!" säger hon med hög röst. "Om vi säger att din mamma var en dåre, och din pappa också var en dåre. Vad skulle du då vara?"

Lisa funderar en stund, och ler sedan: "Jaa, skulle jag vara ett AIK-fan."

 

Haha chef unge ;D

Av Madelene Strömqvist - 4 april 2010 18:14

Nova har åkt till fjälls idag, kändes sååå tungt när hon for :(

Men hon får de nog roligt min prinsessa :)

Tråkigt för mig bara ;P


Emelie och jag sitter o surrar massa roligt skit ;P haha!

Typ släckalampan på toan på forum!? MOGEN nivå! haha, kom på ngt bättre nästa gång vetja (Y)

Igår skrämde jag Emelie så de bara skreeek om det :D haha! de var så sjukt roligt :P Emelie o jag åkte bil i tjockdimman, vi börja surra om Kittelfjäll och flickan på vägen :P Tänkte jag måste fan skrämma Emelie lite, så jag skrek rakt ut :P Emelie skrek hur högt som helst i ren panik o bara viftade på hela huvudet :P HAHAHAHAHA! tro om vi båda tjippade efter andan i skrattanfall efter ;P Ojoj vad roligt de var ;)

Vi har dåligt lite samtal här på jobbet idag :P

Så vi roar oss med bubblizar, fläskfilé o skitsnack ;P

Todiloo!


Ovido - Quiz & Flashcards