Alla inlägg den 3 april 2010

Av Madelene Strömqvist - 3 april 2010 21:35

Igår var de Junsele, fyfan vilken underbar kväll :)

Den var riktigt klockren ;) Efter dansen blev de corner och efter corner en promenad sen hem till Tony! Jaa de var en riktigt trevlig kväll ;D

idag har jag bara slappat och myst med min prinsessa <3

Hon åker till fjälls imorgon i en vecka med mormor o morfar :/

Roligt för henne men TOMT för mig :(

Ska iaf passa på att städa riktigt noga hemma, mysa MYCKET med Olga Polga innan hon åker på fredagen, Putsa mina fönster igen, Ut och gå mycket och umgås med vänner :) En sak jag kommer att göra riktigt mkt är att prata med Nova i telefonen ;) Åhh vilken underbar prinsessa jag har. Lägger ut lite bilder på hur Agda ser ut nu när hon är 7 månader oxå :)

Ciao!

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards