Alla inlägg den 28 april 2010

Av Madelene Strömqvist - 28 april 2010 22:29

Haft en riktigt toppendag :)

Vaknade kvart över 8, gick ut med vovven och sen hoppade vi in i duschen :)

Gjorde oss iordning för sen kom de finbesök ;)

Hade supertrevligt och superroligt hela dagen ;)

Tack för besöket :)

 

Sedan kom syster och vi drog på stan och shoppade o fikade :)

Klänning och skor till mig :) Nya sandaler till Novis ;)

Hon blev superglad för dom blinkar :)

Sen upp till stallet o kolla på lektion :)

 

Imorgon blir de till att åka på dagis på möte kl 13.

Upp kl 07.00 för att tvätta, 08.30 ska Nova lämnas på dagis och sen ska vi vänta på att Veronica efter mötet kommer så vi kan åka o hämta Miranda för träning i strinne :)

Ska bli skönt att hoppa igen så man får träningsvärk och känner att man gjort ngt :P

 

Nu blir de bums isäng för min del!

Jag och nova har sett på Spirit o haft myskväll helt själv :)

De var lugnt skönt o MYSIGT på hög nivå ^^,

Nova somnade efter halva filmen men jag såg klart den då jag älskar hästen ;P haha! jaa den är bra nu vet ni :P

Godnatt :)

 

"Vill du komma och bo med oss och ha träningsvärk med oss?" haha så sött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards