Alla inlägg den 1 april 2010

Av Madelene Strömqvist - 1 april 2010 12:54

Dehär jävla illamåendet tar döden på mig!!

Jag HATAR att må illa, är fortfarande liggandes..

Har lixom inte ens tagit mig ur sängen idag :(

Eller jo för att få i mig något i hopp om att må bättre.! Men jag kan lova det blev tvärtom.

Huvudet värker, nacken spänner, jag vill kräkas och nån verkar hugga mig med en kniv och skära bakom skuldrorna och fram mot bröstkorgen!

Frossa och kallsvettningar precis som jag skulle ha feber är oxå en sak jag verka ska leva med!! VA I HELVETE ÄR FELET SÄGER JAG!?!?

Vårdcentralshelvete har ingen tid men dom kan ge sig fan på att jag kommer terra ihjäl dom.

Nu ska jag tvinga mig upp ur sängen för jag måste göra ngt åt detta!!

Upp och plåga mig själv tills huvudet sprängs i tusen delar typ!

Ciao Bitch!

Ovido - Quiz & Flashcards