Alla inlägg den 2 april 2010

Av Madelene Strömqvist - 2 april 2010 15:39

Jaa de kan man ju börja undra om man fått :P

Pappa ringde för att höra om jag hade skjuts hem då han var osäker om lillan höll sig vaken och han är barnvakt. sa att jag hade det.

När jag sen ska lägga på säger jag "jaa men vad bra då säger vi så. Tack hej"

Hahahaha! Jag dog av skratt åt mig själv :P vadå tack hej?

haha inte fan behöver jag tacka min pappa för att han ringer ;P jaa ni ser så tokigt de kan bli ;)

Har även varit och hälsar på Linda en sväng på shell på min lunch :)

Nu ska jag jobba vidare men är lite samtal idag :P

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 2 april 2010 11:55

Är fortfarande sjukt dålig, men vad gör man inte för pengar!?

Sitter på jobbet nu iaf och härdar mig själv för att vara kvar.

Mår inte bra :/ Men jag klarar det här de är pengar så :)

Återkommer sen om det händer ngt spännande ;)

Av Madelene Strömqvist - 2 april 2010 00:00

Är riktigt dålig fortfarande, känns som jag ska dö snart!

Men lycklig är jag! Allt löser sig för min prinsessa Olga :)

Det tunga beslutet blir till något gott då sötnosan kommer att gå ut på halvfoder till Drakhufvud´s kennel :)

Hon kommer alltså att fortsätta (efter kullen jag tar på henne) att gå i avel, hon kommer fortsätta att ställas ut och hon kommer till kunniga människor som kan om rasen :) Det kan inte bli så mkt bättre än så ;)

Nu ska jag sova! Måste bli frisk vill inte sitta hemma vill o jobba! blir tokit!

Tjingeling.

Ovido - Quiz & Flashcards