Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Stressig dag!

Av Madelene Strömqvist - 27 mars 2012 19:58

Ja de har det verkligen varit idag, eller är rättare sagt :p

Tur jag har världens snällaste dotter som gärna hjälper sin mamma och sedan nöjt går och lägger sig efter en 30 minuters ryggmassage :) Har idag varit på dollarstore med mamma :) Handlade en massa saker hem och fick ideér om var jag skulle göra i köket på min tomma vägg, så jag inhandlade lite smått och gott :) Sen åkte vi på Åhmans då vi kom till stan och handlade en färgburk, sen ner på näbbar och klor! Köpte en säck med hundmat och sedan fick hundarna varsin nya bur :) Kurt sover ju i Novas rum med sin bur öppen och han vill ju alltid ligga i den, Nova försöker tvinga han att ligga i sängen men han hoppar ändå ner o lägger sig i buren :P haha! Han älskar den så de fick bli en ny som han kan älska ännu mer :) Kitty fick en som hon ska ha på utställningar, den jag hade var ju med i bilolyckan så den är ju lite ranglig för att ha med på utställning tycker jag.

När jag kom hem letade jag reda på min gamla paradhylla jag fått från mormor, målade den vit och lät den torka. Hängde upp den på väggen med mina vitblåa kökshandukar, mina fina blommiga grytlappar och ställde en mörkblå dalahäst i porslin mitt på den. På varje sida ställde jag två runda fina turkosa ljuslyktor :) Blev superbra! Satte även upp min gammeldagsa klocka och en väggtext under. Nu är väggen i köket fylld och jag är nöjd :)

Snart ska jag duscha Kitty, sen röja bort de sista i köket, mäste bara hitta orken igen :P

Hann inte ens baka idag så det får bli imorgon, men de blir nog bra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards