Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Madelene Strömqvist - 13 mars 2012 20:10

Idag vaknade jag på fel sida kan man ju säga, har varit på halvtaskigt humör hela dagen.

Dock kan det ju bero på att jag mår så illa nuförtiden :/

Men det blir nog bättre de med.

Nova har varit på dagis två dagar nu, de märktes ikväll han hon varit där och lekt :P

Det var väldigt trötta ögon och en väldigt känslig liten tjej jag la kl 8!

Räckte med att hennes gosedjur låg fel så grät hon, ja ibland är det varken lätt att vara liten eller stor :P

Hon är ändå världens underbaraste <3

Igår var jag hos Malin mest hela dagen faktiskt :)

Sen på kvällen såg jag och Pär hockeyn och drack påskmust, yummie!

Efter det följde jag med Malin på Videoteket då hon skulle köpa gotta, dåligt frestad man blir.

Har inte ätit godis på 6 månader nu, men fan vad suget kan sitta kvar :P

Vi åkte även till Johanna och rökte en cigg med henne, fast en cigg blev nog tre cigg då vi kollade big brother live från min telefon och stod ute typ 40 min :P haha!

Älskar att Rodney är inne i BB igen :D Det måste ju varit de bästa som hänt denna säsong.

Tyckte även det var tråkigt att Hanna.W gick ut för hon skapade intriger och var så satans dryg och blåst så man hade något att skratta åt :P

Utställningen närmar sig i rasande fart, bara 2 veckor kvar.

Nu ska jag snart och surra med Malin, tur jag har mina syskon, mina fina vänner och min fina familj :) Så man har folk att prata med när något är på tok. Det är viktigt att man har de!

Ne nu har jag inte tid. Ska ta lite påskmust sen vänta på Mallan! tjing.

Ovido - Quiz & Flashcards