Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Världens bästa!

Av Madelene Strömqvist - 15 mars 2012 19:37

Ja jag har världens bästa dotter :)

Imorse var hon tokmysig innan dagis, hon var en ängel denhär morgonen av sin trots vecka ;)

Jo hon har ju trotsat hela veckan, inte riktigt tyckt allt är okej.

Men de är klart har man varit sjuk och varit hemma från dagis nästan 2 veckor så blir man rätt slut första dagarna då man är på dagis med allt bus.

När jag hämtade henne på dagis var hon dock väldigt arg, momma hämtade ju Saga och Wilma då Malin var hos frisören så då ville ju såklart Nova också åka dit. Jag sa nej eftersom vi skulle hem med hundarna och äta och åka dit sedan och hälsa på, men Nova blev som förbytt mot någon annan. Hon skrek som en tok och var så arg så arg. Jag fick tvinga iväg mamma och sedan försöka få med mig mitt barn :P Efter en bra stund lugnade hon sig och lyssnade på vad jag faktiskt sa åt henne, för innan struntade hon totalt i vad jag ens sa och då kom vi ingen vart!

När hon väl lyssnat och insåg att jag kört henne till stallet blev hon lite gladare, vi gick ut och kramades med hästarna och man skulle verkligen kunna stå där hundra år känns de som! Hästar är fan de bästa som finns när man behöver en stor kram och nån som verkligen lyssnar på en! Man kan säga allt och dom bara står där och lyssnar, och aldrig säger dom det vidare <3

Efter åkte vi hem och åt och bara va, vi läste en bok och myste i soffan! Sen tog vi och åkte till momma en sväng, fikade och surrade :)

Igår hade jag en underbar kväll med mina fina systrar, ni är fantastiska :) <3

Vi åt morötter och dipp, drack cola, skrattade och surrade om allt mellan himmel och jord :)

Klockan drog iväg så snabbt och poff skulle dom åka hem, men vi hann kolla big brother och surra så ;)

Nu ska jag kika på Sveriges värsta bilförare, dom är så jävla crazy allihopa :P haha!

Bjuder på tre nya bilder :)


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards