Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Mys lördag!

Av Madelene Strömqvist - 18 februari 2012 14:01

Idag har vi en riktig mys lördag :)

Nova har varit en sväng med Malin och familj och umgåtts sen körde hon både Nova och Saga så nu myser vi på som bara den :)

Tjejorna har ätit chokladtårta och fnittrat och nu ser vi på Skönheten och Odjuret :)

Kitty har lagt sig i knäet på dom, hon tror att hon är så liten ;) haha!

Hon är verkligen barnkär våran lilla donna :)

Snart kommer Linda hit och hälsar på en sväng med :)

Sen när Pär slutar ska vi nog bara ta det lungt och vara hemma och se på tv :)

Är ju gladiatorerna och imorgon börjar de bästa av allt, Big Brother :D

Jag längtar så mkt!

Igår var jag ute med hundarna och lekte i snön, dock kan inte Kurt vara lös för tillfället då han är tokig då det är löptikar överallt ;P Så han fick sitta i långkoppel :) Han var lika nöjd för de ;) Pär skruvade i skotern medans jag och Kitty busade! För en vecka sedan var jag och klippte av mig håret med :) 20 cm bort! Känns skönt att ha kortare hår för en stund igen :) Är som länge sedan man hade de nu, har ju sparat och sparat men då man klipper upp det varje gång så tunnas de ju även ut och blir så stripigt längst ner. Men nu äre fräscht igen :)

Ne nu ska jag kika vidare på filmen och mysa med bästa tjejerna i världen :) <3

 

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards