Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Madelene Strömqvist - 20 februari 2012 23:10

Idag är jag stolt!

Jag är stolt över min fina dotter som alltid är så snäll och duktig :)

Hon har varit världens kramigaste och goaste tjej, och så snäll och duktig med Kurt som har ont!

Hon är en sån underbar krabat min Nova ;) <3

Vad vore vi utan varandra min fina flicka ;) Du kommer alltid stå högst älskade du! ;)

 

Jag är stolt över mina två hundar! Kurt har opererat sig idag, kastrerat och dragit tänder.

Ändå är han världens snällast hund och go med alla ;)

Han vaknade inte av att veterinären pratade med han och klappade händerna, men när han hörde min röst som sa "Hej älskade lilla Kurt" så viftade han på svansen och visade att han var påväg att vakna helt :') Älskade lilla hund <3

Kitty har också skött sig utmärkt idag, hon förstod att Kurt hade opererat sig så på vägen hem låg hon bak i sätet utan minsta gnäll att hon ville fram. Hon fick vara hemma själv då jag hade prov, Pär skulle jobba och mamma skulle passa Kurt. Ändå hade hon inte gjort några hyss utan bara råkat kissa och bajsa inne! Så bra gjort för att vara en 4 månaders amstaff valp ;) Hon har dessutom låtit Kurt vara ikväll, inge lek och stoj utan hon har lagt sig och bara gått fram och pussat försiktigt på honom ibland ;) Dom är så go, lugna, duktig och fina hundar domhär två <3

 

Jag är stolt över mig själv! Jag stressade hela dagen för att hinna med Kurt till veterinären plus göra prov och inhandla medicin och flytande hundmat till Kurt. Ändå gick de så sjukt bra på provet, de kändes verkligen så roligt då de gick så toppenbra :) Har ju inte varit lättaste kursen då det var Psykologi B! Men den har varit sjukt rolig och intressant :)

 

Jag är även stolt över min fina pojkvän! Han ställer alltid upp och finns där för oss :) Och jag tackar gudarna att jag har en sån underbar kille <3 Han fixar allt, han är toppen och han säger fina ord då jag behöver höra dom ;)

Föralltid du, föralltid jag, föralltid vi <3

 

Nu ska jag gå och sova! Imorgon väntas en dag av plugg, städ och bakning av semlor om det finns med :)

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards