Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Madelene Strömqvist - 7 februari 2012 15:09

Ja de känns som de har varit lite mycket nu. Inte kunnat ätit middag hemma på över en vecka, de är inte det roligaste!

Igår o idag har varit två riktigt dåliga dagar, mycket har kännts upp o ner och man vet inte vad man orkar ta tag i direkt. Så imorse åkte jag upp till stallet, tog med mig Kitty så vi mockade och fixade hö till Miranda, sen tog vi och red ut en sväng, -18 grader och strålande sol! Riktigt härlig vinterdag och jag njöt! Kitty sprang brevid och var glad som få att få springa runt på vägarna med mig och Mirran :) Att åka upp till stallet är nog bästa medicinen då man känner sig nere, man får verkligen rensa tankarna och man har nån att prata med som verkligen aldrig skulle föra något vidare till nån. Min lilla Youngen som vi fick ta bort sommaren -07 han vet mycket om mig, jag saknar han fortfarande! Jag önskar jag fick honom tillbaka så Nova hade världens bästa häst att lära sig alla grunder på.

Jag är fundersam på vissa grejer, vad man bör göra och vad man vill göra.. Synd att allt inte alltid är så lätt, att inte alla beslut är så logiska. Är less på att tiden går så fort. Skulle vilja stoppa tiden ibland.

Var och kollade på huset i lördags, de var lika fint inuti som utanpå, vore ju en dröm att ha ett hus! Helst de huset..

Har prov imorgon, känns sisådär då jag varit så omotiverad till att plugga. Helst då csn verkar älska att jävlas med mig för att skolan gjort något snett jävla misstag! Åhh.. Men bara bita ihop och plugga ändå.. önskar mig ett jobb, bara så ni alla vet de! Nu tänker jag vila mitt huvud tills min underbara älskling ska hämtas på dagis <3

Ovido - Quiz & Flashcards