Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Madelene Strömqvist - 1 februari 2012 15:06

Idag har snickarna varit här igen och härjat :) Dom har rivit mer men även fått upp en gipsvägg så de bli säkert bra!

Nytt kakel blire också, känns roligt att något blir finare iaf :) Har även fått lära mig en sak utav en av snickarna, "en bra snickare är lång och snabb på att göra barn" Hahaha ;) Dom är sjukt roliga iaf :)

Har lyckats att plugga lite mitt i all rivning också, sen åkte jag iväg till sjukgymnasten :)

Var in en sväng på näbbar och klor med och köpte varsitt nya ben åt vovvarna :) Dom blev skitglad och ligger och smaskar på dom nu ;) Väntar på att Pär ska ha svetsat klart på hallstaberget, då hämtar han upp lillan på dagis sen beger vi oss till graninge :) Blir middag där idag, vi kan ju som inte laga mat här hemma så :P haha! Tur vi har kylen kvar så man har nån frukost iaf ;) Ikväll ska jag försöka mig på att diska i antingen handfatet eller i duschen med ;p haha, lär bli en jäkla upplevelse :P Imorgon tror jag att jag ska plugga klart sen tvätta! Känns som jag iaf kan fly ner dit en stund så man inte är ivägen för domhär :) Dom ska skicka hit en tapetserare som tapetserar de do rivit i köket med, skööönt ;) Slipper man de oxå :D Har suttit och kollat bilder på huset vi vill ha idag, önskar bara man kunde köpa de nu helst idag :P haha! Nu ska jag ta o läsa lite o vila en stund innan vi åker, lika bra de man är ju som halvsovandes hela dagarna nuförtiden :P

Längtar tills helgen med :)

Ovido - Quiz & Flashcards