Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Madelene Strömqvist - 31 oktober 2010 02:36

Sitter här och tittar på bilder på Nova och Pär :)
De är helt sjukt hur mkt jag älskar dom!

Dom gör mig alltid glad och ställer alltid upp.

Dom är dom mest underbara människorna som finns <3

Ni gör mig lyckliga mina älsklingar :)

Hjärtat åkte till Östersund imorse på nå skotergrejs sen blev dom kvar där inatt på hotell, är så tomt utan honom :(

Men huvudsaken han har roligt o de verkar han ha haft :)

Så nu är det bara att längta tills imorgon då jag får vara med han igen ;) <3

Saknar min lilla Agda en massa oxå :( Men jag hoppas hon har det bra uppe i himlen, mammas lilla gohund <3

Så tyst, stilla och tomt här. Ingen som springer runt och gör massa hundbus och som trot hon är pytteliten längre :( Huga! Önskar jag kunde få henne tillbaka.

Nee nu ska jag försöka sova oxå.

Klockan är på tok för mkt för att jag ska vara vaken..

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards