Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Madelene Strömqvist - 15 oktober 2010 01:29

 

Jaha nu har jag så tråkigt att jag bloggar en gång sen blir de nog stopp igen.

Ligger inlagd på sjukhuset och kan inte sova, jag HATAR sjukhus och jag hatar att sova utan Nova o Pär :(

Dom har stuckit mig i armen, i fingret och satt dropp :(

Finns de ngt värre än sprutor ?

Eller jaa ormar då men dom är förhoppningsvis död allihopa nu när de blir kallt!

Jag får varken äta eller dricka ifall att dom behöver operera mig, och jag har så sjukt ont i magen så jag vill dö :(

Men snusa får jag o de tackar jag gudarna för..

Hjärtat skjutsade in mig sen satt han och väntade ända till 12 nu ikväll, då åkte han hem och hämtade grejer till mig och satt en stund med mig tills dom kom och hämtade mig för att ta mig till avdelningen, Tack älskling du är guld värd! <3

Imorgon bitti ska han komma och hälsa på mig och jag längtar redan, så jävla tråkigt här och helst när man är  själv :P

Nee om man ska ta o kolla om de finns nå bra på lill tvn jag har här o sen försöka sova!

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards