Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 oktober 2010 13:42

Fick komma hem igår, kändes så skönt att få krama om lillgumman min, fast hon varit och hälsat på mamma enhel del :)

Hjärtat kom ju och hälsade på då han vaknade så jag åkte med han hem <3 Tack för att du varit så snäll och hälsat på mig :)

Läkaren kollade aldrig upp vad jag hade för fel i magen utan han sa om du provar äta o dricka idag o de funkar får du åka hem, jaa man hade ju fått smärtlindring så jag tyckte inte jag hade så ont, bara lite..

Åt och blev helt yr o illa mående, men blev släppt från sjukan ändå!

Försökte äta lite middag igår men gick inte så bra. Vägde mig o hade gått ner 2,5 kg på att ligga med dropp 2 dygn. Tråkigt nog fick jag bara ondare o ondare igår, somnade i soffan så hjärtat sa till mig att vi skulle gå å lägga oss, vet aldrig vad klockan var men jag borstade tänderna sen somnade jag direkt igen typ. Vaknade halv 12 imorse :/ Hade svin ont igen så pratade med pappa som sa åt mig att ringa sjukan. Gjorde de o dom ville jag skulle komma in igen om de inte gav med sig, de hare inte gjort men jag hatar ju sjukhus så jag drar verkligen ut till de sista om de handlar om mig själv! Äre Nova åker jag in för minsta lilla för henne är jag så rädd om. men inte mig sj dumt nog .. jaa jag får se hur jag gör, om jag ska dit o kolla vad dom säger..

Ska fundera o duscha för jag har bara fått duscha på sjukan o jag vill duscha hemma o bli ren riktigt.. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards