Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Madelene Strömqvist - 16 oktober 2010 09:55

Har fortfarande ont och även ont i handen då jag fått tillbaka droppet som jag slapp inatt. Spänner som satan! Ligger kvar på dehär sjukhuset gör jag med. Avd. 14 :P haha!

Pär var o hälsadepå mig igår kväll o såg idol de kändes skönt att ha han här blir så mkt tryggare då :) jag i min sjukhusskräck :P Tack för att du kom min älskling <3 Dom väckte mig 8 imorse o skulle sticka mig i armen, huga huga! men vad bara att låta dom göra de för man vill ju bli frisk :P Har inte fått börjat äte eller drucke än så är över 40 timmar sen jag gjorde nått sånt, jag vill verkligen äta eller dricka de vore så gott! Vill gärna få åka hem med, de tkr jag skulle vara jättesnällt :) Men dom vet inte när de blir, jag hoppas idag! Snart kmr iaf läkaren hit som jag fatta det o ska känna på magen. Dom tror inte längre det är blindtarmen utan att jag har nå kramper av så slag :S Lät ju hemskt trevligt :P Ne nu lägger jag upp lite bilder på dom finaste :)

Hejdå!

             

Agda dan före hon somnade in, fick vara lös och var då lycklig <3

       

Ovido - Quiz & Flashcards