Alla inlägg under augusti 2010

Av Madelene Strömqvist - 5 augusti 2010 00:16

Har haft en sån rolig kväll med syster :)

Massa tokigt blev sagt när vi kollade ut tapeterna till nya läggan ;P haha!

"Om dom sitter på väggen sliter jag ner dom o pissar på dom"

Ehh sa du verkligen dedär!? Hmm jag tror de :P HAHAHA!

Hon hann även klippa mig lite :) Imorgon blir de jobb kl 7 o jag är vaken än.

Huga så dumt men jag råkade ta mig en bit sömn på dan :P Skyll mig själv!

Nu lite bilder :)

 

Finaste Nova i underbara Graninge :)


                                                                       

Av Madelene Strömqvist - 4 augusti 2010 11:44

..är så lycklig nu.! :)

 

             <3

Av Madelene Strömqvist - 4 augusti 2010 01:09

Sitter o kikar på bilder från förr :) Kul!

Jaa jag hade lite roliga stunder då med ;P Även att jag minns allt, hur mkt jag gillade mina blonda slingor just då, att jag ångrade att jag gjorde dom mer blond :P Jag minns verkligen hur coola jag och Nova var den kvällen i december och att vi var jätte trött, vi pratade med Pär och hade skitkul :)

Minns då jag tog kortet med min blåa tröja och att jag var glad den dagen, varför minns jag inte men jag var glad :P Minns när vi var hemma här och hade superkul, sen åkte vi in till stan :) Vill ha mitt hår tillbaka på den bilden!

 

Blonda slingor! Saknar detta ibland :P

 

Jag och Nova var jätte coola en kväll i december(?) då vi pratade med Pär :)

 

Jag var glad en dag :)

 

Hade en sjukt rolig kväll :) Jisses vad jag saknar mitt långa hår :O

  

   Hejdå!

Av Madelene Strömqvist - 3 augusti 2010 09:32

Sitter här med sötaste Nova som äter frukost :)

Blir snart iväg på dagis sen blir det jobb kl 12!

Ledig imorgon sen jobb på torsdag sen ledig i 8 dagar ;)

Till helgen blir det massor med skoj :)

Och till veckan börjar det stora för mig :P Hoppas det går bra!

Nova springer runt här och myser o leker med kisseungarna, mest Sven för de är ju hon o Pärs och hon favoriserar verkligen Sven.. Tur jag kan skämma bort lill Svea lite mer då ^^,

Hjärtat ligger och sover han :) Han jobbade ju tills sent inatt stackarn :/

Så glad jag har mina två finaste :) Dom är verkligen underbara och så snälla :) <3

Nu blire till o sminka sig sen ta fram kläder till lillan :)

tjing!

Av Madelene Strömqvist - 2 augusti 2010 19:07

Helgen var superbra :)

Fredagen har jag ju skrivit om hur trevligt jag hade de och på lördagen så gick jag och syster yster Linda ut tillsammans :)

Hade supertrevligt och så roligt med henne ;) Tack Lilla!

Vi var först i parken och kollade sen inne på appelbergs och kollade läget där vi träffa Emelie o company :)

Hade så roligt :)  efter blev de thaimat för mig o linda, snacka om billigt de va :O vi blev chockade!!

Sen var Isabell snäll och skjutsade hem oss :) Tack för de!

Pär kom hem samtidigt som mig så vi sa godnatt till linda o gick o sov :P

På söndagen for vi till Östersund för att fira hans syster :)

Hade jätte trevligt och var roligt att träffa hans syster m. familj :)

På vägen hem somnade både Pär och Nova ;) haha! dom var så söta! som vanligt :) Sen blev de hem och försöka bli trött inför jobb idag :)

Jobbade 7 - 13, skönt pass och de gick faktiskt bra trots min rygg :)

Kändes skönt att jobba igen!

Nu ska jag baka medans lillan sover :) Hon skulle igentligen hjälpa till med hon kände sig för trött så hon gick o la sig :)

Min fina prinsessa <3

Imorgon ska hon på dagis o "jobba" de ser hon fram emot ;)

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards