Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Madelene Strömqvist - 12 augusti 2010 12:15

Jaa de blev inge jobb idag då hon jag skulle jobba för kunde helt plötsligt :(

De var synd! men men de kommer fler tillfällen :) Får vara hemma och vila från förkylningen nu då, denna förbannade hosta!!

Nu håller jag på att visa Malin tapeterna till nya lägenheten, i torsdags bestämmde vi oss klart om vilka vi skulle ha ;)

Är supernöjd! :) Jag kommer tillbringa mina dagar i hallen tror jag ;P haha!

Ja de kommer bli bra dedär ;) Kommer även få tapetsera klart den nya innan vi flyttar :) skönt att slippa styra runt alla grejor!

Nu ska jag slita bort sängkläderna och sen plocka ihop smutstvätten jag spritt runt mig :P Diska lite o sen åka till stan och fixa pass! Äntligen ;)

Hämta ut min beställning ska jag med göra :) Åh ska bli kul :)

Novin är på dagis och busar hon :) sötnosan! Hon sov hos momma inatt då jag jobbade till kl 21 igår, gick bra de :)

När Pär slutar blir de att åka till Graninge och bo där i helgen :)

Längtar sjukt mkt! Bara ta de lugnt o ha mysigt :)

Jag har verkligen världens finaste pojkvän och världens finaste dotter :) Ni är underbara <3 Älskar er :)

Nu ska jag skynda mig innan mamma kmr och hämtar upp mig!

Ovido - Quiz & Flashcards