Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Madelene Strömqvist - 10 augusti 2010 21:10

Helgen var bara helt underbar :)

 

Torsdag: Åkte jag, Rebecka och Cissi en sväng till Urkultför att kika :)

Där gick vi en sväng sen mötte vi upp Emmelie :)

Rebecka och Cissi ville åka hem, jag och Emmelie ville stanna och kika ett tag till så Emmelie ringde Niklas så han och Pär sa dom skulle hämta oss då dom slutade sitt skift ;) Underbart tyckte vi! Vi var hemma hos Erik och umgicks med massor av folk, blandannat Malin ;) Var superkul! Jag hade verkligen roligt! Sen kom grabbarna och hämtade oss och vägen hem var minst lika rolig ;P haha! "Man får bara tycka mindre om folk" :P ojoj ;) och dom japanska risbladen ;P Mycket bra dag!

  

Fredag: Jobbade några timmar och åkte sen direkt till Graninge där Pär, Niklas o Emmelie väntade klar för färd :) Lämnade över Agda till Pärs föräldrar sen for vi ;) Åkte och lastade av båten sen for vi till vindskyddet och där låg solen på som bara den! Emmelie och jag blev tvärsugen på att bada så vi bestämde oss snabbt för att bada innan vi banga :P Så vi hoppade i och simmade lite medans killarna fixade maten ;) Sen la vi oss och soltorkade på stenarna och surrade lite :) De blev mat och vi fick tacos, hur mysigt som helst att sitta i skogen i ett vindskydd och äta tacos ;)

Blev till att röja ihop sen och ta bilen bort till båten igen :)

Sen ut och fiska, jag fiskade bara lite :) Hjälpte Niklas att hålla spöet o när han fick tillbaka de var de för fan en fisk på ;P hahaha! Jaa man är ju bra på dedär :P höhö! Emmelie o Pär hade ett eget lag ;P o tro på fan att dom skulle ta o vinna över mig o Niklas :P eller jaa jag o Niklas var ju snäll som lät dom vinna iaf ;P Sen fick man offra sig att hoppa i vattnet o bli lite blöt då vi skulle ha upp båten ;P men de gjorde inget för hade haft en superdag så :)

Hem till bruket, sitta där o surra en stund sen for emmelie o niklas o vi gick och la oss :)

  

Lördag: Pär och Agda gick ut och sprang typ 5km, när dom kom tillbaka ringde jag pappa så han skulle hämta mig :)

Skulle ha med mig Agda tänkte jag men typ 5 min innan pappa kom drog hon o hoppa i sjön så hon kunde jag inte ta med i nån bil :P haha! Fick bli hundgårn för henne så hon kunde spana in Miko ;)

Hem och duschade, lekte en massa och sen åt vi middag :)

Kl 6 for jag till Graninge igen, denna gång till klubben så jag kunde hjälpa Emmelie att fixa inför 20-års festen :)

Blev riktigt bra med alla ballonger ;) Sen kom alla dit och gud så trevligt de var :) Var hur roligt som helst där! Vi dansade och hade hur kul som helst!

På vägen hem gick Jag, Pär, Emil, Anna, Joel, Jocke o Johanna! Haha fan vad vi skratta :P Hos Anna lånade jag o Pär var sin cykel o skulle cykla resten av vägen hem, och jag har nog aldrig skrattat så sjukt mkt i hela mitt liv :P

Fan vad rolig Pär var ;P haha! Tårarna sprutade på mig och jag trodde seriöst jag skulle kissa på mig :P Vi kom hem rätt så sent :P

Somnade nog rätt fort den kvällen!

 

Söndag: Vaknade och kände mig seg men de var bara upp och cykla tillbaka cyklarna ;P Surrade lite hos Anna sen for vi bort på klubben för att hämta bilen :) Satt där ett tag o surrade med alla sen blev de tillbaka till bruket o hämta Agda :) Iväg o käka pizza med Pär, Emil, Jimmy, Mattias o Cg :)

Sen hämta Nova o hem o bara ta de lugnt ;) Hjärtat köpte godis o chips o dipp så vi myste bara framför teven ;) Riktigt slö o härlig dag ;P

 

Hade en så bra helg och så sjukt roligt :)

Men denna helg blir riktigt lugn och bara vara i graninge :)

Längtar redan! Imorgon blire jobb på Ärebo på kvällen sen på Torsdag jobb på Solis :) Nu blire kika film och sen joina lillan som redan sover sen flera timmar tillbaka ;) Tjingeling!

Underbar kväll :)


           

 Undrar hur Niklas fick tag i trosorna va ;P haha! Och varför de ligger två par i fönstret ;P Sjukt kul! :D Kortet på Niklas må vara de bästa jag sett! :D

           

Ovido - Quiz & Flashcards