Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Madelene Strömqvist - 23 augusti 2010 11:20

Jaa snart ska jag och Nova ta och städa, men först ska vi tydligen ut och cykla för de är vad hon vill ;P

Så jag och Agda får vell gå runt lite här ute så hon får cykla då :)

Hon är ju så duktig på de min lilla skrota ;)

Vi har varit i Graninge nästan hela veckan :) Supermysigt!

Men i lördags skjutsade jag och Ulla-Britt lillan till momma för hon skulle sova där, sen for vi till stan och kikade lite :)

Köpte en superskön tröja och ett par nya leggins :)

Nova fick en asfin skjorta/tunika i present av Ulla-Britt :) Gud så fin Nova kommer vara i den ;)

Hon ska strax ta på sig den ;)

Sen blev de hem till Graninge och äta lite lunch sen följa med Pär och hjälpa han med bussen, eller iaf försöka :P haha!

Men de gick bra ;) Jag lyckades ju göra lite iaf :P

Sen hämtade vi Evelina i stan, köpte mat på City och hem och käkade :)

Gjorde iordning dipp, morötter och gurka med sen myste vi bara framför teven :)

Igår var de hopptävling i Matfors :) Gick sjukt bra för Veronica var så roligt :)

Sen käkade vi tacos, stötte "på" en skylt och jaa massa tok ;P haha :)

Sen fick dogsen leka av sig lite :)

Nee nu står Nova med skorna och hjälmen på sig så bara skynda sig nu innan hon tänker dra iväg :)

Hejdå!

 

                          

Ovido - Quiz & Flashcards