Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Hej hej :)

Av Madelene Strömqvist - 18 augusti 2010 19:38

Igår åkte jag med hjärtat hem från stan så vi åkte direkt till Jocke och Malin och hämtade upp Nova :)

Sen åkte vi hem gjorde lite mat och åkte iväg till stan igen för att kika på Evelinas fotbollsmatch :) Hon var så duktig!

Evelina tyckte vi skulle åka till graninge o de tyckte ju Nova med såklart så vi gjorde de :) Men först hämtade vi upp Agda och köpte lite glass ;)

När vi kom fram skulle tjejorna hoppa på studsmattan så de fick dom göra tills vi tyckte kl var mkt o dom skulle sova, då kommer Nova fram och säger snälla mamma får jag sova uppe med Evelina ikväll ?

Klart hon fick göra de för de gick ju bra för Evelina :)

Hon sov där hela natten oxå :) Kom ner imorse vid kvart i 8 för att hon inte fick på sig byxorna för dom var ju åt fel håll sa hon ;P hon var inte så glad då :P haha.! Sötfisen min ;) Vi gick in och sa Grattis till älsklingen som fyller år idag :) Så vi väckte han med ;P haha! Nova frågade Pär om hon kunde få vara med han medans jag var iväg på stan så hon slapp dagis och de fick hon såklart så Tjejorna lekte först en massa, badade gjorde dom med :P Jag tog en massa kort när dom studsade på studsmattan och Evelina knäppte på Agda då hon hoppa från bryggan ;) sen skjutsade Pär och dom ner mig till stan :) Efter ca två timmar körde mamma tillbaka mig till Graninge :) Linda var oxå med för att lämna sitt paket till Pär ;) Mamma hade gjorde de roligaste rimmet jag varit med om tror jag ;P Nova hade varit supersnäll och lekt med Evelina hela tiden :) Vi käkade tacos och HUR gott var inte de då ;)

Åkte med Ulla-Britt till långsele då Pelle skulle och jobba lite sen kmr han nog hit senare han med ;) Imorgon blir de först härnösand hela förmiddagen sen direkt till Graninge :) så underbart där! Och Nova vill ju leka med Evelina såklart ;) Nu sover prinsessan jättegott och längtar nog tills imorgon hon med ;) Hejdå!

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards