Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Graninge :)

Av Madelene Strömqvist - 16 augusti 2010 12:28

Imorse kom vi hem från Graninge, har varit där från i Torsdags gud så underbart :) Pärs föräldrar var borta tills lördag så vi passade Miko :)

Nova har lekt en massa och Saga har varit och hälsat på med Linda så de var superkul :)

Vi har tagit de lugnt hela helgen och bara myst massor :)

Och i lördags var hjärtat så snäll mot mig då febern vägrade ge med sig.

Han klev upp med Nova och ut och lekte och lät mig ligga kvar och sova så jag skulle bli piggare, de blev jag oxå :) Dom gick över till grannarna och drack kaffe, lillan drack saft såklart ;) haha!

Sen igår tror jag Nova inte gjorde annat än ropade på Ulla-Britt ;) haha, hon är så söt :) Hon skulle ha med henne att leka med allt :) Mata dockan, sitta och dricka "kaffe" nova gjort, jaa allt :P Hon trivs bra i Graninge mitt lilla troll ;)

Pär fick mig att efter mkt övertalning åka fyrhjuling med han :P

Jag vill ju helst inte sitta på en sån men han körde sakta och höll de han lovade hela tiden :) Kändes så skönt! Nova tordes även sitta och styra den medans den var avstängd och jag puffade på så den rullade ;) De tyckte hon var skitkul!

Vi kollade även till skotern en sväng ;P haha!

Kikade på en massa skoterkläder och Pär skulle så promt ha mig till att prova ett skoterställ han typ inte använt för han tyckte jag skulle prova de så nån kunde använda de:P

Haha tillslut fick han mig att ta på mig de och fyfan så jag skratta då jag tänkte på om nån skulle komme o sätt oss, där står jag fullt påklädd i skoterkläder mitt i sommaren då det är svinvarmt ute och Pär mixtra med sitt nackskydd ;P haha jaa vi fick roligt åt de ;) Men dom var förbannat sköna och fina kläderna ;)

Sen fick gamm Agda bada lite :) Hon trivs skitbra i hundgårn när hon är där :)

Även att hon börjat lärt sig av Miko att skälla då hon ser nån som kommer ;P

Haha! Sötnosar där :) Nova ville så gärna stanna i graninge igårnatt med så så blev det :) Imorse var hon lite bekymrad varför hon skulle åka hem, hon ville ju faktiskt till graninge sen för hemma hade hon ju ingen lekstuga :P haha ;) Hon är för go :) Har helt enkelt haft en superhelg med mina underbara älsklingar ;) <3

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards