Alla inlägg under februari 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 februari 2010 21:02

Idag har de gått rätt bra på jobbet, har inte så mkt o skriva igentligen har inte hänt nå speciellt :P

Har iaf varit på möte nu! Gick jävligt bra, var mkt intressant!

Just nu sitter jag o gråter! Ania var så jävla nära klart silver då stöp hon :'(:'( FYFAN var så sjukt bra åkt! Fyfan vad förjävligt dehär kändes :(

ÅHH!!

Nee nu måste jag fortsätta kolla hur de gick för Ania!

Tjing!           

Av Madelene Strömqvist - 15 februari 2010 23:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madelene Strömqvist - 15 februari 2010 22:37

Jag funderar på att sova, är inge trött men vad ska man göra då :P

Har världens mysigaste o underbaraste dotter i sängen så då lägger jag mig hellre o snusar på henne ^^, hon är ju så söt så man kan äta opp na :D

Idag har jag jobbat på en massa :) Träffat S en sväng på jobbet med :)

Alltid lika roligt ;)

Dagen har ju varit lite upponer. men det ordnade sig!

Kvällen slutade bättre, pratade en massa i telefonen ;) även Louise ringde :)

Alltid roligt att prata med henne och vi bestämmde att vi skulle ses nån dag i veckan!

Imorgon blire jobb igen, sen blire att hitta på na skoj!

nu ska jag läsa lr ngt, jag måste fan erkänna att jag har tråkigt :P ska lägga in bilder oxå strax, på agda o sånt! sen ett låst med bilder som jag bara vill lägga upp för endel ;P haha!

Ciao!

 

Av Madelene Strömqvist - 15 februari 2010 18:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madelene Strömqvist - 13 februari 2010 12:05

Yeah alltid VOLVO 4 life ;)

Har varit på Volvo idag och skrivit ut bilder :)

Tobias ringde igårkväll och frågade om jag kunde göra de då hans mamma skulle och hälsa på han idag, såklart skriver jag ut bilder på våran fina dotter så han iaf har bilder att titta på. Hon är ju alltid hans dotter och han hennes pappa än vad som hänt så!

Valde dom finaste bilderna på lillan och dom nyaste såklart, skrev vell ut kanske 10 st!

Sen kidnappade vi Sagis så hon fick följa med till slangsel och leka ;)

Nu har jag och Linda varit på stan och köpt skämtgrejer till sötnova o sötsaga ;) ska bli sjukt kul :D haha! snart kommer linda hit så vi ska baka, sen ska man göra sig fit for fight! JIHA!

Bye!

 

Av Madelene Strömqvist - 9 februari 2010 20:44

Idag har de hänt en massa olika.

Fått veta en väääldigt tråkig sak av Veronica, ville bara åka dit o hålla om henne :( Usch vad hemskt de va.!

Sen har de hänt lite till men de vill jag inte skriva om nu.

Men de är bra så folk får lära sig av sina misstag.

En sak är iaf konstaterat o de är att jag o mina brudar äger på vårat jobb ;D haha!

Idag gick de bättre än igår, de kändes skönt :)

Felix ringde just mig o undra om jag inte kunde komma in till stan med Olga, men de kan jag ju inte :P så då bestämmde vi att jag kmr in med henne imorgon innan jag börjar jobba för han ville så gärna låna henne ;) så då passar jag på att plocka upp simone så vi kan åka upp å göra jobbet osäkert med hjälp av Emma o Emelie ;)

Jag tkr de är helt underbart att man har sånna underbara vänner som ringer o frågar om dom får låna min lilla olga :) så bra för henne eftersom jag jobbar hela dagen!

Nej nu ska Madelene åka till hästarna och ge dem mat :) Höra på dom underbara gnäggningarna när man kommer in i stallet o dom vet dom ska få mat, helst Mirandas gnägg ;) älskar när man ropar åt henne i hagen o hon vet att de är jag som kmr o hon vet de är hoppning på g ;D wiho! Nej nu må jag dra! Tjing.

Av Madelene Strömqvist - 7 februari 2010 16:34

Jag är så dålig idag :/

Vart lite mkt igår kanske ;P

Var iaf till Junsele :) väldigt trevligt vare, dock funderar jag vad jag har pysslat med på mina revben :P haha! har ont i höger handled, fot o vänster sida på revbenen ;P jaa man lyckas ju fan med allt så de förvåna mig inte om jag dragit en vurpa i snön nån stanns :P

Fick man ju göra på dan oxå då man var ute o gick(helt nykter) med nån dåre som såg läget att de var fullt med snö som var orörd brevid skoterleden o poff så låg jag o höll på att drunkna i typ 1 meter djupsnö :P De va fan iskallt o inte roligt då man inte hade kläder för att leka i snön ;P

Hände typ 3-4 ggr dessutom! jag va skapligt blöt o småarg när vi skulle gå hem men jag kunde inte hålla mig för skratt ändå ^^, haha! var ju busigt gjort så ;)

Har gjort så lite som möjligt idag, de längsta jag sträckt mig till är att åka till Felix oxh hämta Olga :) Tack för att du passade henne Fello :) Olga verkade ha haft de helmys iaf ;)

Nu ska jag äta middag men hela min underbara familj :)

Sen kolla om Emma svarar ;)

Ciao!

Av Madelene Strömqvist - 4 februari 2010 23:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards