Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Madelene Strömqvist - 27 februari 2010 11:07

Har just packat färdigt, blir paradisbadet med Nova, Veronica och Pontus strax :D ska bli ruskigt roligt ;)

Hade för övrigt en riktigt trevlig kväll igår :) Var hos syster och åt och myste, sen hämtade veronica mig och vi åkte till S :)

Där var de lite fler folk o go Jossan kom oxå ;D Skitroligt hade vi!

Gick ner till stortälten o skakade rumpa och hade allmänt roligt :)

Sen gick vi hem men kom på att vi var hungrig ;P

Så då vandrade alla ner på stan igen! haha.. Åt litegranna sen gick vi hem o sov :)

Dock känner jag att jag hade mkt mera att ge inom dansvägarna, spelar tankarna ut huvudet nu och känner hur dansandet vill krypa ut genom kroppen på mig, finns de ngt roligare lixom !?

Tankarna fortsätter somsagt att snurra och jag blir inte klok alltså, varför ska allt vara så krångligt!? Kan de inte bara flyta på? Jag har nog inte ngt flyt!! men jag får lära mig leva med  de :/

 

"Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes"

 



Ovido - Quiz & Flashcards