Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 februari 2010 21:56

Haha ;D Nu vann just två svenskor i sprint :D

Känns sjuuuukt bra!


Till helgen ska Olga till sin barnvakt Felix och sova borta hela helgen!

Jag kmr sakna henne sjukt mkt men jag ska ju till Sundsvall o mysa med Bea, Tindra, Bobbas o Tigra :D Fast bobbas myser nog mest med hundarna ;P

Vi ska gå på drakborgen sen äta gott o bara ha mys :) surra en massa skit ;)

Gud vad jag längtar :D

Nästa helg ska nog jag o Cissi gå ut oxå :)

Ska bli sjukt roligt :D Vart vi går blir en annan femma men kul ska vi ha ;D

Nej nu ska jag fortsätta kika på OS!


Av Madelene Strömqvist - 17 februari 2010 21:02

Idag har de gått rätt bra på jobbet, har inte så mkt o skriva igentligen har inte hänt nå speciellt :P

Har iaf varit på möte nu! Gick jävligt bra, var mkt intressant!

Just nu sitter jag o gråter! Ania var så jävla nära klart silver då stöp hon :'(:'( FYFAN var så sjukt bra åkt! Fyfan vad förjävligt dehär kändes :(

ÅHH!!

Nee nu måste jag fortsätta kolla hur de gick för Ania!

Tjing!           

Ovido - Quiz & Flashcards